из

Вихід

ПАВЛІВСЬКА ГРОМАДА
Одеська область, Болградський район


288.3 кв. км. - Площа ТГ

8 Населених пунктів

75.4 млн. - Бюджет ТГ на 2024 рік (з них 50.9 млн. - витрати на освіту)

5200 Населення

Загальні новини

Українці зможуть перевіряти сервіс у ЦНАПах та отримувати за це грошову винагороду

20.01.2022 15:01

Одна з головних цілей Мінцифри — надати кожному українцю можливість впливати на якість держпослуг. Саме для цього запускаємо першу всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг.

Ключова точка доступу до держпослуг зараз — це ЦНАПи. Їх вже понад 2,7 тис. у різних куточках України. Лише за перше півріччя цього року люди отримали там понад 15 млн послуг. У майбутньому плануємо масштабувати можливість оцінки послуг на всі фронт-офіси — всі місця, де люди отримують послуги від держави.

Раніше відгуки про якість послуг у ЦНАПах збиралися різними способами та не у всіх центрах. Щоб залишити думку про сервіс, людям доводилося писати у книги скарг, коментарі у фейсбук або телефонувати до установ. Цінний зворотний зв’язок губився і не доходив до керівництва ЦНАПів, а типові проблеми лишалися невирішеними. 

“Ми прагнемо, щоб відвідувачі ЦНАПів відчували, що їх потреби у пріоритеті, а враження про візит — щоразу запитують і враховують, щоб було бажання повертатися ще. Для цього, крім QR-постерів, SMS- та Viber- опитувань, телефонних інтерв’ю, якість перевірятимуть таємні відвідувачі. Кожен із так званих “ревізорів” отримає грошову винагороду. Більше деталей про це можна знайти на платформі Дія.Центрів, — зазначила заступник Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.

Відсьогодні українці зможуть оцінити якість держсервісу у будь-який зручний спосіб:

  • Під час візиту у ЦНАПи, відсканувавши QR-код за допомогою смартфона. Наразі це доступно жителям 150 міст у 266 точках. До 1 листопада покриємо QR-постерами всі ЦНАПи України.
  • Після візиту у ЦНАПи. Люди, що залишили номер телефону, отримуватимуть SMS- або Viber- повідомлення з опитуванням.
  • Усно у форматі телефонного інтерв'ю. Оператори кол-центру вибірково телефонуватимуть людям, що скористалися послугами у ЦНАП, щоб уточнити, чи все було гаразд.
  • У ролі таємного відвідувача, що отримує та оцінює адмінпослугу у ЦНАП за конкретними показниками.
  • На платформі Дія.Центрів у розділі “Мапа Дія.Центрів”, де можна обрати на карті свій ЦНАП та залишити відгук.

Коментарі

Немає нових коментарів

Корисні посилання